Melissa Varin
2010-10-18 18:09
Steve était un grand artiste. Il restera présent dans nos coeur à jamais.
Toutes mes condoléances à sa compagne ainsi qu'au groupe.
Victoria
2010-10-18 17:48
Sich erheben immer & immer wieder, bis die Lämmer zu Löwen werden

das wünsch ich dr brigitte, dinärä familiä und dä bandmitglieder...
iär schaffet das, und eines tages wärdät au iär wider chenä lächlä :)
ich be mer sicher

steve: I will never forget you, you will live in my heart__ 4ever

und au i allnä andärä hearts vo dinä fans... du bisch unvergässlich___
romana rüsics
2010-10-18 17:41
lieber steve, nun ruhst du "in heaven".
wünsche deiner brigitte, deiner familie und allen, die dich näher gekannt haben, dass sie diese sehr sehr schwere zeit überstehen.
wir fans werden "forever" deine stimme hören und dich "never" vergessen.
R.I.P
Victoria
2010-10-18 17:36
liäbä steve
Victoria
2010-10-18 17:35
ich chas immer no need glaubä :(
dr steve isch nimmä under iis, dass isch tragisch :'(
ich chan need ufherä a dich z dänkä... wiä diis läbä no het chenä sii...
ha erst grad erfahrä, dass iär hend welä hiratä... :'(
du bisch so bodäständig gsi... son ä bsundrigä mänsch... das het dich usgmacht... und dini stimm wird niämär chenä ersetztä,,,

brigitte, familie und bandmitglieder...
es tuät mär schrecklich leid was met äm steve passiärt isch... ich be i gedanke miteuch und fühle mit euch... dr schmerz isch unerträglich... ich hoffe abr, dass iär bald wieder lächlä chend... dr steve wird ich niä värgässsä... är het än psundärä platz i mim härz igno... ich wott in need verliärä... sini musig berüärt mich immer & immer wieder...