armelle brebant
2010-10-23 14:34
Notre peine est grande depuis le depart de Steve..chaque jour qui passe n efface pas la peine de son déces inattendu et brutal pour nous tous..
toutes mes condoleances a sa femme brigitte et aux membres du groupe qui nous on tant donne de joie en concert..
repose en paix ANGE STEVE
M.
2010-10-23 13:58
Du lebst durch deine Musik weiter. Danke!
M.
Denise Zingg
2010-10-23 13:57
Liebe Familie Lee und Band mitglieder
Ich möchte euch mein herzliches beileid mitteilen, und wünsche euch allen in der schwweren zeit viel kraft.
Steve wird als Schutzengel auf euch alle wachen.
In stillem Gedenken an steve.
Kondoliere ich euch von ganzen herzen.
einen stillen gruss
denise zingg
Bruno
2010-10-23 13:51
Steve, thank you.
Daniela Flückiger
2010-10-23 13:36
Liebe Steve,
i be emmer no onändlech trurig ond fassigslos, dass Du so früeh vo üs hesch müesse goh. Chas eifach ned verstoh!! I werde Dech, Dini Music, Dini Band Gotthard emmer in Erennerig bhaute, Dech nie vergässe!! So ne liebe Mönsch wie Du het das vo ganzem Härze verdient!!!! :o)) Du besch min ÄNGEL!!!! I ha Dech ofem Gotthard/ Hospiz obe scho gseh zwösche de Wölkli vöre gögsle, wo Dis Lied Heaven gloufe esch... ;o) Dä Momänt werdi nie meh i mim Läbe vergässe, bedütet mer sehr, sehr so vöu!!! Steve, rock im Hemmel wieter.

I wönsche de Brigitte, de Aghörige, De Frönde ond de Fans ganz vöu Chraft i dere schwäre, trurigie Ziit. Mis härzleche Beileid.

Es stells Grüessli Daniela