Gianni
2010-10-08 16:53
Steve sei stato davvero un grande cantante: il tuo talento vivrà per sempre attraverso la tua musica! Riposa in pace Steve!

Gianni
steve torrens [rocknut]
2010-10-08 16:53
Bon voyage, Steve. May you rest in peace.
Thank you for the music.
carlos
2010-10-08 16:52
desde barcelona spain.voz del alma nuestra nunca nos abandones pues sin ti el mundo se nos vuelve frio.oyendo tu voz todo era alegria,todo era ilusion y si un dia lo perdiera mi mundo tendria fin.descansa en paz mister lee
Maciek
2010-10-08 16:52
Dowiedzialem się przypadkowo słuchajac niemieckiego radia... nadal nie mogę uwierzyc...:(( R.I.P Steve, dzieki za swietna muzyke, ktora na zawsze wpisala się w historie rocka i o ktorej zawsze bedziemy pamietac... [*] :(((
Jan Trbusek
2010-10-08 16:52
There is a hole in my heart and tears in my eyes. I can´t still believe...Thank you Steve for being my guide through my life with this kind of music. You will be in my soul forever! Rest in Piece. Jan from Czech republic.